enthousiast?

Solliciteer dan direct op deze functie via onderstaande button en stuur jouw motivatie en CV op.

vragen of meer info?

We vertellen je graag meer! Onze recruiter staat je graag te woord.

Margot Gaasbeek

Corporate Recruiter

HR Administrateur RemaTipTop BeNeLux

Ben jij klaar om onderdeel te worden van ons bruisende HR-team? Zoek niet verder! Wij zijn vanaf volgend jaar op zoek naar een enthousiaste HR Administrateur.

Als HR Administrateur ben je verantwoordelijk voor het ondersteunen en uitvoeren van de dagelijkse HR-administratie binnen de holding en de onderliggende dochterondernemingen. In een dynamische, complexe en snelgroeiende omgeving zorg je voor een foutloze verwerking van HR-processen in AFAS, terwijl je nauw samenwerkt met HR-collega’s, salarisadministratie en leidinggevenden om de operationele HR-taken soepel te laten verlopen.

Je biedt ondersteuning bij HR-projecten en helpt bij het stroomlijnen van administratieve processen binnen de hele organisatie.

REMA TIP TOP Holding Benelux B.V. is de moedermaatschappij van 13 bedrijven in de Benelux die actief zijn binnen de Automotive en de Industrie branche. Wij zijn onderdeel van de wereldwijde groep REMA TIP TOP.

Wat ga je doen?

  • Verwerken van mutaties ten behoeve van in- door- en uitstroom in ons personeelsinformatiesysteem AFAS;
  • Up-to-date houden van personeelsdossiers, verwerken van contractuele wijzigingen en het bijhouden van diverse registraties;
  • Zorgdragen voor tijdige en nauwkeurige aanlevering van informatie aan en samenwerken met de salarisadministratie;
  • Het eerste aanspreekpunt voor HR-gerelateerde vragen van medewerkers en

Leidinggevenden voor de holding en haar dochterondernemingen;

  • Ondersteunen van de HR Specialist en de HR Business Partners in hun dagelijkse werk en je participeert in HR-projecten;
  • Toezien op de naleving van HR-gerelateerde wet- en regelgeving en overige relevante HR-richtlijnen.

Wie ben jij?

  • Je hebt een afgeronde MBO-4 opleiding in de richting van HRM en/of Payroll;
  • Je hebt minimaal 3 tot 5 jaar ervaring in een HR-administratieve functie, bij voorkeur in een complexe organisatie;
  • Ervaring met HR-software AFAS is een grote pré, daarnaast is ervaring met digitalisering van HR-processen en kennis van procesoptimalisatie ook zeer gewenst;
  • Je hebt goede kennis van arbeidswetgeving en relevante HR-regelgeving;
  • Je hebt uitstekende schriftelijke en communicatievaardigheden;
  • Je bent proactief, hebt aandacht voor details en je kan goed samenwerken;
  • Je bent minimaal 32 uur per week beschikbaar.

Wat bieden wij?

  • Een uitdagende functie binnen een snelgroeiende, dynamische en ondernemende organisatie, met veel mogelijkheden om bij te dragen aan de verdere professionalisering van de centrale HR-afdeling;
  • Ruimte voor persoonlijke groei en ontwikkeling, met mogelijkheden voor opleidingen en doorgroeimogelijkheden;
  • Salarisrange minimaal €3.200,- en maximaal €4.700,- (fulltime basis);
  • Premievrije pensioenregeling, keuzebudgetdagen, FiscFree;
  • Een informele werksfeer binnen een gezellig en professioneel HR-team, waarin samenwerking en innovatie centraal staan.

Interesse?

Spreekt deze functie je aan en wil je graag reageren? Stuur dan je CV en een (korte) motivatiebrief naar Margot Gaasbeek (Corporate Recruiter) naar sollicitatie@rttbenelux.nl of kijk op www.werkenbijrematiptop.nl