enthousiast?

Solliciteer dan direct op deze functie via onderstaande button en stuur jouw motivatie en CV op.

vragen of meer info?

We vertellen je graag meer! Onze recruiter staat je graag te woord.

Margot Gaasbeek

Corporate Recruiter

Backoffice medewerker

Ben jij opzoek naar een nieuwe uitdaging als Backoffice medewerker bij een klantgerichte organisatie met een uitstekende positie en naamsbekendheid in de markt én vind je het leuk om je bezig te houden met een afwisselend takenpakket waarin ook veel werkzaamheden als Administratief medewerker in voorkomen?

Wat ga je doen?

In deze binnendienst functie ben je verantwoordelijk voor een efficiënte verwerking van de binnenkomende orders in Exact en het gekoppelde CRM-systeem.

Jouw taken als Backoffice medewerker zullen voor het grootste deel bestaan uit:

  • Binnenkomende orders controleren op compleetheid en deze (laten)verwerken in Exact;
  • Fiatteren van ingevoerde orders/facturen;
  • Het afronden van de financiële afhandeling wanneer een project is afgerond;
  • Ervoor zorgen dat aanbetalingen worden verstuurd en deze op tijd worden betaald;
  • Inkooporders per project aanmaken;
  • Zorgdragen voor up-to-date prijslijsten en wijzigingen van de fabrikant(en) doorvoeren;
  • Artikelbestand actueel houden in de systemen;
  • Het vervullen van een spilfunctie in het verkoopproces met een positieve drive en een stukje ondernemerschap;
  • Een optimale samenwerking met andere afdelingen en actief meewerken/denken aan kwaliteitsverbeteringen.

Wie ben jij?

  • Je bent beschikbaar voor minimaal 32u per week;
  • Je hebt MBO+ werk en denkniveau in administratieve richting;
  • Je hebt minimaal 2+ jaar ervaring in soortgelijke functie;
  • Affiniteit met de Automotive branche is een pré;
  • Je bent administratief goed onderlegd, en kunt goed werken met CRM-Systemen;
  • Je hebt een goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift, (Duits is een pré);
  • Je bent communicatief sterk, want je weet de zaken goed schriftelijk te verwoorden;
  • Je bent resultaat en kwaliteitsgericht, en bent een initiatiefnemer in de breedste zin;
  • Je kunt goed zelfstandig werken, en pakt graag nieuwe dingen op.

MahaExplora is van oorsprong een familiebedrijf met 40 medewerkers. Wij leveren, installeren en onderhouden werkplaatsapparatuur voor zowel autobedrijven als truckbedrijven. We hebben een informele organisatie die een persoonlijke benadering van haar klanten hoog in het vaandel heeft staan. Kijk ook gerust eens rond op onze website!

Wij bieden:

  • Een zeer uitdagende, afwisselende en zelfstandige functie binnen een klantgerichte organisatie met een goede positie en naamsbekendheid in de markt;
  • Prettige collega’s en een goede werksfeer;
  • Een uitstekend pakket aan primaire- en secundaire arbeidsvoorwaarden;
  • Prima salaris gebaseerd op opleiding en ervaring.

Interesse?

Ben jij enthousiast geworden en wil je graag solliciteren? Stuur dan je motivatie en CV naar Margot Gaasbeek (Corporate Recruiter) naar sollicitatie@rttbenelux.nl of je kan bellen met Geerik Verhoef 06-28 90 63 54 Operationeel Manager MahaExplora en kijk op www.werkenbijrematiptop.nl